Emmis vardag


>Förlåt Sara…
7 juli, 2009, 22:07
Filed under: Bilder, Nöje, Vänner

>

Förlåt Sara, men knyckte denna bild av dig på facebook, tycker den är så fin, sen ville jag redigera den lite och se vad som vart fint, orginalet tycker jag helt klart är en SUPER fin bild…

Orginalet…

Antik…

Svart vitt…


Vad tycker ni är finast, tycker den svart vita vart riktigt fin…



>Modell sökes!!!
7 juli, 2009, 21:45
Filed under: Nöje

>

Modell sökes!!!
Är det någon som känner för att bli fotad i natur miljö av mig, bifoga bild och namn (dem jag känner till kan bara hojta till, behöver inte bifoga foto då) till emma8513@hotmail.com, så skall vi nog kunna ordna något, är så sugen på att göra några bilder i naturen, gärna många olika modeller, sen göra ett sommar kollage typ, tänkte redigera och leka (expremitera) lite med bilderna… 🙂


>Bilder…
7 juli, 2009, 21:26
Filed under: Bilder, Felicia, Nöje, Vardagsliv, Vänner

>

Nu var det länge sedan det vart nå bra bilder, så jag tänkte lägga ut lite som fotats sen ett tag tillbaka… 🙂 Det börjar med Moas 2års kalas GRATTIS sötnosen…

Liam, Moa och Felicia i Moas hoppborg med bollar i… 🙂 Sen badade Moa coh Felicia i poolen också, men tycker inte det vart någon lämplig bild att lägga ut utan att redigera först och orar inte göra det nu…

Felicia vart tok nöjd när hon fick åka gråsklippare med magnus, världens sötaste skrutt…

ÄNTLIGEN SOMMAR!!! Älskar denna bild, ljuset och allt vart perfekt, synd bara att det vart på ryggarna deras… 🙂

Badar i 20’c vatten tyckte inte jag var någon höjdare, men Felicia & Alicia sprang som tokar i vattnet… 🙂

Felicia stänker på Alicia…

Alicia tyckte inte det var såå värst trevligt… 🙂

Sen stänkte Alicia tillbaka, det får man faktiskt göra… 🙂

Då tog Felicia vatten kanna och skulle hålla på Alicia men mer än hälfte hamnade på Felicia…

Sån lycka…

Fröknara bus, dem har lek med varrandra sen de var nyfödd i princip, men det var länge sen de träffades sist, men det verkade ju inte spela någon större roll, visste exakt vart dem hade varandra…



>Inte denna gång heller…
7 juli, 2009, 19:13
Filed under: Familj, Nöje, Vardagsliv, Vänner

>

Idag var vi på den andra visningen med Gunnar, han är väldigt kritiskt vilket är super bra sånna här gånger, frö det blir ju ändå vi som får betala för det i slut ändan, och då hittade han en massa fel som inte vi hade sett, och glad är vi för det, för hade vi köpte det där huset hade det blivit väldigt dyrt i slutändan… 🙂
Men men, bara att hålla ögonen öppna och rätt vad det är står väll vårat dröm hus där… 🙂

Efter vi vart på visning så åkte jag och Felicia till Sara, Gustav och Svea, det var skit kul att träffa dem igen, Gustavs syster och hennes 2 barn var också där, super mysigt… När vi kom hem vankades det mat, efter maten hade jag så ont i huvudet så man kan dö, så nu blir det sängen, hjälpte lite med treon jag tog, men inte mycket…
Hörs och syns när det blir… Puss så länge