Emmis vardag


>ÄNTLIGEN!!!
19 januari, 2010, 18:46
Filed under: Bilder, Familj, Nöje, Plugget, Vardagsliv

>

Tänk att november -08 påbörjade jag studier som man aldrig trodde man skulle klara av, men nu är man inne på sista teoretiska veckan, sen är det bara 3 veckors praktik kvar, jag är väldigt nöjd faktiskt, har ett snitt betyg på VG, de flesta ämnen ligger på det, sen har jag något på G och något på MVG, så snittet blir VG, det är MYCKET bättre än jag någonsin kunnat ana… 🙂

För att göra mig glad så fick vi nålarna idag…

Såå snygg jag beställde, mycket nöjd faktiskt… 🙂

Sen står det ju mitt namn och utgångsdatum på baksidan… 🙂


Nu skall jag gå över till pappa och formatera hans dator, skall bli intressant… 🙂

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

>Åhmen grattis grattis då Emma 😉 Har inte gjort headern själv utan en kompis som har hjälpt mej =) Visst är den fin? Hihi!

Kommentar av Johanna:)




Kommentera

