Emmis vardag


>Läkaren…
17 mars, 2011, 16:39
Filed under: Familj, Felicia, Nöje, Vardagsliv, Vänner

>

Idag var jag till läkaren och fick ett mycket positivt svar, jag är sååå lycklig just nu, NEJ jag är INTE gravid… 🙂 Ni får nog veta längre fram… 🙂
Jag älskar min familj och mina vänner över allt annat, Elin var gullig och hade Felicia medans jag var och lämnade blod och var till läkaren, så hon fick 2 stycken KIVI ljuslyktor från marimekko (Ittala) av mig som tack för hjälpen… 🙂
3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

>Tack för idag!och tack för lykortna:)

Kommentar av elin

>minsta jag kunde göra:)

Kommentar av elin

>Sv: Ja, just ja, det hade jag glömt 🙂 Vilken tur att du har koll 😉 men visade ingen bild då iaf :)Ha en bra kväll 🙂

Kommentar av Emma




Kommentera

