Emmis vardag


>Shoppat… :)
27 april, 2011, 16:05
Filed under: Bilder, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv

>

Har ju glömt att säga att jag köpt nya skor åt både mig själv och Felicia, i torsdags köpte jag mina och igår köpte jag Felicias, även lite saker från polarn… 🙂 Sen vart det även adidas byxor, adidas 3/4byxor, adidas shorts, adidas och reebok t-shirts, nya svala jeans (lindex), vita leggins och jeans kjol (lindex) till lill ♥, samt en puma och en nike t-shirt till stor ♥… 🙂

 
Mina och Felicias skor

Polarn beställningen… 🙂

Sen kom äntligen min tassimo kaffemaskin idag, dessvärre tror jag inte jag hinner med någon kopp idag… 😦 Men desto fler imorrn… 🙂 Skall beställa fler olika sorter på tassimo’s hemsida sen… 🙂
Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

