Emmis vardag


Kaffe…
25 juli, 2011, 01:45
Filed under: Bilder, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv

image

Min bästa vän på resan, min termokopp med kaffe, helt sjukt att jag inte lyckats somna än, försökte somna hemma, men min älskade dotter var inte så snäll, sparkade mig hårt som bara den i ryggen och skrek jätte högt, tror hon drömde om sin trotts som hon är i nu, mycket sparka och skrika när hon inte får som hon vill nu, men det är ju tur att Kari sovit iaf, jag läre nog inte vara lika pigg om ett tag, Felicia är också vaken fortfarande, men det brukar hon vara för att sedan somna strax innan ö-vik, får väll se hur allt blir, men jag älskar MIN lilla familj över allt annat, jag är så lycklig över att ha min karl och dotter…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

