Emmis vardag


Candy world…
30 juli, 2011, 11:29
Filed under: Bilder, Felicia, Nöje, Vardagsliv, Vänner

Igår var vi och lekte på candy worlds lekland, Felicia och Wilma busade runt rätt länge, sen fick Felicia handla lite godis på candy world, jag passade på att köpa lite klubbor till hennes kalas och en present som jag inte kan säga vad det är än, men tror den kommer bli uppskattad… 🙂 Sen efter vi lekt for vi hem för att förbereda maten, sen grillade vi och Mia, Wilma och Dan var här och avnjöt det med oss, jag är ju så dålig på att knäppa kort ibland, så det vart bara bilder från leklandet samt dessa, men de från kameran kommer senare, orkar inte lägga in dom just nu… 🙂 Hmm, vad skall man hitta på denna dag då? Solen skiner, molnen finns där men vägrar ge skugga, jag flyter bort snart tror jag… 😦 Vill ha något att göra, men vad? Skall åka till en butik i Kalix med Mia på måndag, dom hade en dunder rea, så jag hoppas att finna några fynd… 🙂

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

vi trodde att de va en vecka efter den 6, de vi hade räknat med innan vi titta på UL. okay, skriver in dej 😀

Kommentar av kattis




Kommentera

