Emmis vardag


Vinteroutfit – check :)
19 augusti, 2011, 22:47
Filed under: Bilder, Felicia, Nöje, Vardagsliv

Här om dan så beställde jag hem ny vinteroutfit till Felicia, jag är så toknöjd, det kan se ut som att det är olika nyanser med det är det INTE i verkligheten, men dom hade ett bra erbjudande på smilbutiken.se nu då man fick ett gratis fleece underställ om man beställde ett set (byxa+jacka) eller overall och hade rabatt kod och eftersom lill ♥ behövde båda så får hon 2st set, perfa, ett på dagis och ett hemma… 🙂

Så nu får gärna vintern kommer för min del, längtar tills dom kommer hem… 🙂 Inte tycker jag det var så fasligt dyrt heller, allt är Didrikson, och jaa, jag vill ha det då dom väldigt ofta fått bäst i test, mitt ♥-gryn skall inte behöva frysa eller bli blöt i vinter, vi hade samma vantar och mössa förra året fast svart och kan rekomendera STARKT, bästa vinterplagg hon haft.. 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

