Emmis vardag


Vattenmelon…
1 september, 2011, 22:26
Filed under: Bilder, GBP, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Min nya drog? Jag ÄLSKAR vattenmelon, men när jaha fick det hos Sara idag så vart jag att jag bara MÅSTE ha mer, men det är ju sjukt gott med vattenmelon också, har tokgillat det sen operation, det stillar liksom törsten på ett skönt sätt… 🙂

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

sv. hmm, jooo men jag är ju inte speciellt hungrig….:s sen blkir frukost ganska sent så mat brukar bli runt 5 tiden. brukar vissligen äta kanske nå smått mitt på dan. =)

Kommentar av kattis




Kommentera

