Emmis vardag


Sjukling…
27 oktober, 2011, 11:47
Filed under: Bilder, Felicia, Kari, Vardagsliv

image

Mitt Lill ❤ har fått feber, strax över 40’c har det legat på sen igår, man känner sig så hjälplös, hon vaknade inatt och var ledsen vid 2 tiden, kollade tempen som låg närmare 41’c, sen somnade hon snabbt om efter alvedon, men inte jag, jag låg vaken till närmare 3-3:30 och funderade på allt möjligt, imorse när Kari kom och la sig så sa han att han sagt till henne att hon fick lägga sig med oss om hon ville, strax efter kom det ett stekhett element och kröp ner mellan oss, sen vaknade jag väll till liv strax före 10, och åt frukost och kolla på bonde från igår då jag spelade in det, sen strax efter 11 kom ❤ upp och ligger nu halv däckades i soffan med 40’c feber, men har fått alvedon, cola och kladdkaka, så snart kanske hon piggar på sig, huvudsaken hon dricker säger jag, men lider såå mycket med henne, hon brukar inte bli tagen av feber, men hon börjar väll bli äldre och blir det nu, ont i ❤ gör det iaf… Neä, jag skall nog äta lite lunch nu jag… 🙂

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

mysig blogg…. Ska vi följa varann på BL?=)

Kommentar av ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★




Kommentera

