Emmis vardag


Dop…
29 oktober, 2011, 11:09
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

image

Jag och magen har gjort oss redo för grannen Linas dop, Kari blir hemma med Felicia eftersom hon varit sjuk… 🙂 Vi är nu i v.17 (16+1) veckorna rusar fram och magen växer för fullt… 🙂 Köpte mig även ett bola smycke igår som jag velat ha så länge, men eftersom bebis nu kan höra ljud i magen så slog jag till, Felicia tycker det är jätte kul nu, hon pratar med magen och skall spela på kulan för den och ha sig, det är min Sötnosar det… 🙂 Jag är stup säker på att det är en pojk, men vi får ju vänta många veckor till innan vi vet det… 🙂

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

vad spännande! känner du några rörelser än el är de för tidigt?:-)

Kommentar av elin

Det har jag känt ett tag nu, men det känns inte på utsidan, igår försökte jag känna på utsidan så Kari skulle få känna, men det är liksom bara spänt på utsidan… 🙂

Kommentar av emma8513




Kommentera

