Emmis vardag


Lill <3 mitt…
1 november, 2011, 11:29
Filed under: Bilder, Felicia, Nöje, Vardagsliv

image

image

Imorrn blir min prinsessa 5år, sjukt vad fort tiden springer iväg, men hela mitt liv har ju fått en ny mening, ingen kan göra mig så lycklig sim hon, kärleken är oändlig… Så idag skall vi bla. baka tårta… Imorrn kommer släkten, sen på lördag kommer lite dagis kompisar… 🙂 Man kan ju fundera om hon fyller 5 eller 50… 🙂 Så här gulligt hittade jag henne idag, hon hade bädda ner sig själv på golvet… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

