Emmis vardag


Kvälls lek…
3 december, 2011, 20:01
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, GBP, Kari, Nöje, Vardagsliv

image

Vi leker brotta säger Felicia med en nöjd ton när jag frågar vad dom gör, tur hon har en snäll pappa som orkar leka med henne när min ork tryter, har ju dragit på mig en hemsk förkylning som gör min ännu tröttare mot för bara graviditet i samband med gbp, men jag vill inte klaga, kunnat vara mycket värre, och det är ju för en kort stund i livet, det som väntar gör ju att det är värt det… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

