Emmis vardag


Jippie… :-)
5 december, 2011, 17:07
Filed under: Bilder, Nöje, Shopping

image

image

image

Idag kom mitt liv med posten, jaa, alltså utan en kalender och jobba som timvikarie är man ganska så körd, men idag kom den efterlängtade, så nu längtar jag tills nästa år, så jag får använda den… 🙂 Kan verkligen rekomendera dessa, den är beställd från personligalmanacka.se, där kan man utforma sin kalender i princip hur man än vill ha den… 🙂 Detta är min tredje kalender, och jag kommer att fortsätta beställa där ifrån, för jag har alla födelsedagar och allt redan inskrivit i den, så ingen dag glöms bort, dock är det ju inte alltid man kommer ihåg att kolla, men ändå… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

