Emmis vardag


Vår…
30 december, 2011, 23:07
Filed under: Bilder, Familj, Jobbet, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

image

image

image

image

image

image

Idag for julen ut hos oss, var iväg på kjelles på förmiddagen och köpte tyg, sen sydde jag gardin och lampskärmar till köket, vart riktigt bra faktiskt, så skönt att bli av med allt julpynt, och inte har man någon lust att ha det kvar heller när all snö försvunnit, tänkte egentligen slänga ut julen nästa helg, men både jag och Kari vaknade imorse och var less på den, så nu ser det frächt ut hemma igen, skall bara hitta nå nya lampor till vardagsrummet nu, även sugen på en ny gardin som jag såg idag, men det får vänta, skall ju tapetsera om först, så får se efter det vad jag känner för… 🙂 Imorrn är det nyårsafton och den skall vi fira i Iggesund hos kära Linda, Micke och Felicia, men först skall jag jobba, jobbade även ikväll, sen blir det kvällen på nyårsdagen, sen ledig i två dagar igen, det är såå skönt att gå på schema så man vet när man skall dit, hoppas bara på att jag får förlängt tills jag går hem på havandeskapspenning, så jag håller tummarna för det, har ju världens bästa arbetskamrater, så det kan ju också vara en bidragande orsak, men om vi inte hörs imorrn så gott nytt år på er då… Puss på er… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

