Emmis vardag


At work…
10 januari, 2012, 16:44
Filed under: Bilder, Felicia, Jobbet, Mat, Nöje, Vardagsliv

image

Idag på förmiddagen så gick jag och Felicia ner på Öb, kände att vi behövde få lite luft idag, sen när vi kom hem så åt vi lunch, Felicia fick en av sina favorit rätter, blodpudding, men jag fixar inte att äta det, så jag tog ravioli själv, mums… 🙂 Sen spelade hon lite wii medans jag slappade i soffan, sen hade jag lovat att vi skulle fika en sväng innan jag för och jobba och sagt och gjort tog vi en liten fika innan jag for, hon har varit så snäll och duktig idag, mitt humör har varit så där, men hon har varit så snäll mot mig ändå, hon ville tillexempel inte gå ut och då så jag bara att hon inte bestämde det och när vi kom hem så hon att det gick ju fort det där, vad skönt der var att gå på en liten promenad… Mitt söta go hjärta det… 🙂 Men nu står jobb på schemat till 21 ikväll, sen upp imorrn bitti, blir Felicias första dagisdag sedan lucia, tror hon kommer tycka det blir skoj att vara där igen också och träffa alla kompisarna… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

