Emmis vardag


Söndag…
5 februari, 2012, 09:59
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Jobbet, Kari, Mat, Nöje, Vardagsliv

image

Japp, idag är det söndag, lördagen är alltså över och även mitt sista arbetspass innan bebis kommer, känns såå skönt samtidigt som det känns lite konstigt, skall vara hemma från jobbet i 1 1/2år nu, fast det vet man aldrig, så fort jag slutat amma så kanske jag tar på mig nå strö dagar… 🙂 Felicia och Kari var på mora träsk igår medans jag jobbade, gissa om jag fick en väldigt lång och intensiv föreläsning inledd om vad dom gjorde, vad spelet hon fick handlade om och vad man skulle göra o.s.v… Imorse när vi vaknade var det -20, nu är det bara -17.7, så det sjunker, härligt härligt… 🙂 Nu skall jag ta och garnera smörgåstårtan, jag fyllde ju år i onsdags, men skall uppvaktas idag, så vid 14 kommer gästerna, mest släkten… 🙂 Neä, dax att göra ett ryck så man kan sätta på sig andra kläder än mjukisdress… 🙂 Ha en mysig söndag där ute… Kramisar

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

