Emmis vardag


Underbara söndag…
12 februari, 2012, 17:01
Filed under: Casper, Felicia, Kari, Mat, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

Igår var Felicia på buspalatset på kalas, jag åkte till mamma medans hon var där då Kari ändå var dålig, han har haft feber i helgen… 😦 Sen hade vi familjemys hela lördags em och kväll, underbart… 🙂 Idag åt vi sen frukost, sen tog vi en promenad ner till Lillfjärden och matade fåglarna, det var ju så härligt milt väder idag och solen sken… 🙂 När vi kom hem var det dax för lunch, sen har Felicia spelat på datorn och jag och Kari har legat i soffan och slappa, kan säga att min rygg var i STORT behov av det efter gymnasiebacken, den tog död på mina fogar båda fram och bak, sen blev det ju inte bättre att liten verkligen borrade sig ner i bäckenbotten då… 😦 Nu står middag på schemat, håller på att göra lax, duchessmos och hollandais, underbart gott, längtar redan tills det är klart… 🙂 Imorrn skall vi till mamma och äta, tisdag skall jag och Felicia åka med Linda och Felicia till Gävle och bada och shoppa på IKEA, gissa om jag längtar, sen skall jag även ta hem vaggan från svägerskan som hon köpt åt oss innan jul, men har liksom inte kommit ner tidigare, längtar tills allt är hemma, för då får bebis komma när den vill sen… 🙂 Neä, skall fortsätta med maten nu, vi hörs… Kram så länge…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

