Emmis vardag


Bombnedslag…
15 februari, 2012, 08:52
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

image

Jaa, det är precis vad det ser ut som här hemma, men bara jag lämnat Felicia på dagis och bilen på service så skall det bli ordning, klockan blev så mycket igår så ville inte hamra och ha oss, men idag blir det av, fick tag på allt vi skulle ha, dock var ena expedit hyllan trasig så den skall Gunnar få ta med sig upp till Sundsvall i helgen, tråkigt när det blir så, men vad göra liksom… 🙂 Vaggan är också ihop monterad nu, skall ta och börja tvätta upp lite kläder nu efter jag fått in dom i byrån så jag ser vad den lille har och vad som behöver tvättas nu och vad som kan tvättas senare, vissa kläder är i 62, och det kan ju vä.tas med att tvätta ett tag… 🙂 Men det är tur jag har gullig granne som skjussar hem mig när jag lämnat bilen, för det blåste kallt som bara den ute… 😦

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

