Emmis vardag


Fredags sysslor…
17 februari, 2012, 21:24
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Mat, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

image

image

image

image

Idag har vi tvättat två maskiner med bebis kläder, en mörk och en ljus, sen har vi ju bäddat vaggan också, dock måste jag köpa typ och sy lakan, har kommit på att jag vill ha börsras bomull till lakanen då det blir lite mjukare och skönare, får nog kolla på manuffen om jag skall hitta det, så får göra ett besök hos faster… 🙂 Efter lunch, eller ja, vid halv 2 åkte vi ner till Lill fjärden med grannen och åkte skridskor, första gången för i år, gick faktiskt riktigt bra, tog Freja i vagnen ett varv, sen när jag kom tillbaka tog jag Felicia på snowracern bakom ett varv, men med nya skriller fick jag fint skavsår på ena fotknölen, INTE skönt, tyvärr vart det dock inga bilder från det, men var underbart väder iaf… 🙂 Sen när vi kom hem åt vi mat, vart crepes med champinjonstuvning i och sallad till, sen har vi fredagsmyst med chips, annanas bitar, kaffe och gurkvatten, en underbar fredag med andra ord, nu skall jag och stora älsklingen ha lite eget fredags mys, imorrn lämnar vi Felicia hos mamma då hon är så gullig och ville låna Felicia i helgen så jag och Kari kan få en mys dag/dejt imorgon för oss själva, men mamma åker ju till Mexico nästa helg, så kan förstå att hon vill ha henne en sväng innan, Felicia vart arg på mig imorrse när hon frågade om hon fick åka till mormor redan idag, men då sa jag att mormor skulle ha möte hela dagen 8-16, då säger Felicia lite gulligt, men jag kan vara snäll… 🙂 Haha, tror inte det spelar någon roll när hon är trött, sen när vi sitter och äter säger Felicia, mamma, kan jag inte få ha en mormor vecka nästan, typ bara 5dagar, då förklarar jag att mormor skall jobba, får till svar, kan det vara sommar snart… 🙂 Min dotter gillar verkligen att vara hos sin mormor, underbart att du finns i vårat liv kära mamma…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

