Emmis vardag


Dejt…
18 februari, 2012, 20:19
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Mat, Nöje, Vardagsliv

image

Eftersom Felicia är hos mamma så passar jag och älsklingen på att dejta, har ätit Kina mat, vi delade på pekingsoppa, stekta nudlar med blandat kött och friterade räkor med sötsur sås, nu avrundar vi med trippel choklate cake med jordgubbar och grädde och kaffe till, mums… Det kan vara svårt ibland, men mycket viktigt att ta vara på stunderna och bara vara med varandra, då det inte gick någon bio som vi ville se så kollar vi på film hemma istället… 🙂 Kari är verkligen mannen i mitt liv, och snart skall ha bli far till vårat andra barn, känns helt ofattbart, men såå underbart, neä, nu skall jag fortsätta mysa med min älskling… ❤ Hoppas ni får lika mysig lördag som jag…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

