Emmis vardag


Våren är här…
1 mars, 2012, 20:24
Filed under: Uncategorized

Bebis vaggaJanome Sewist 521 DeluxeIs rensningVårstädadDidriksons boardmanMen idag har det varit en underbar dag… Härligt höga plusgrader och ofantligt trevligt sällskap, Elin som jag skulle hälsa på avbokade imorse, så åkte till Linda i Igge istället och snackade massa skit, hann knappt mer än komma dit så kom även solskenet… 🙂 Vart hos Linda tills det var dax att åka och hämta Felicia på dagis som var jätte glad över att se mig, hon hade saknat mig sa hon, det nya galonstället vi köpte åt henne igår vart tydligen jätte bra, köpte ett didrikson boardman på intersport, sååå nöjd…

Sen när vi kom hem så var ju grannarna ute så vi stannade ute och lekte med dom, sen lånade jag Uffes spätt och hackade bort isen utanför oss och gjorde gångar så vattnet kan rinna undan, nu är det snart bart… 🙂 När vi sedan gick in för att laga mat kom jag på att jag skulle skura möblerna jag har på balkongen och ställa upp dom, såå fint det blev… 🙂

De två första bilderna är på hur det vart med vaggan när jag hade sytt sängkläder till vaggan och symaskinen jag såå gärna vill ha… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

