Emmis vardag


Fredagsmys?!
2 mars, 2012, 16:32
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv

image

image

image

Idag skall vi ha fredagsmys vilket är en vana nu för tiden, Felicia frågade efter lunch om hon inte kunde få lite färg i håret, så det kunde hon väll eftersom hon ändå skulle bada/duscha ikväll, hon är mäkta stolt nu… 🙂 Igår kväll trodde jag seriöst att lillen var på väg ut, fick kraftiga förvärkar, fast kände att det inte var riktiga då dom var svagare, men gjorde sjukt ont ändå, så var lite nervös att dom skulle bli kraftigare och att h*n verkligen beslutat sig för att komma ut, nog för att jag jätte gärna vill ha ut våran lilla krabat, men vill inte ligga på sjukhus i flera veckor, jag vill hem direkt efter förlossningen, men idag har det varit lugnare, den är på en nerv i höger ljumske bara hela tiden så att mitt ben bara viker sig, skit snuskigt och irreterande, men man får väll offra sig lite då det ändå är den sista graviditeten för mig, både jag och Kari känner oss nöjd med två barn, så här blir det inge fler efter denne… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

