Emmis vardag


Älskade Felicia…
5 mars, 2012, 19:42
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

image

En ny duschad och nöjd fröken efter en härlig dag trotts mitt dåliga humör, vi var på buspalatset med Linda och Felicia på fm, sen efter 3timmars bus så for vi till stan och kika på lite olika saker, jag beställde ett halsband åt Felicia, ni får veta och se mer om det längre fram… Linda hittade lite kläder som hon shoppade, men jag var dålig på att spendera idag, kanske var mitt dåliga humör som gjorde det, eller så var det för att jag skickat efter gummistövlar och regnkläder för närmare 1000:- till Felicia plus att vi köpte det nya fleecefodrade galonstället och vantar till Felicia här om dagen för närmare 1000:-, sen skall Felicia få köpa present till bebis snart också, för den har ju köpt till henne… 🙂 Sen måste vi köpa nya springskor till fröken, men det kan man kanske ta nästa månad också, vet ju inte riktigt när jag får pengar från fk heller för havandeskapet, så måste nog hålla igen lite med utsvävningarna, dock inte min starka sida… 🙂 Neä, nu skall jag sluta svamla, men vi har haft en bra dag iaf trotts mitt dåliga humör, sen var det kanske bra att vagnen kom idag och förgyllde min sura dag… 🙂 Nu väntas mys med stora älsklingen innan jag skall hoppa i säng, är sjukt trött, lill hjärtat sover inte riktigt än, men snart, mini hjärtat har hållit igång i ett hela dagen idag, man blir trött av det också… 😦 Neä mys stod det på schemat… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

