Emmis vardag


Gravid träff…
7 mars, 2012, 16:16
Filed under: Casper, Felicia, Mat, Nöje, Vardagsliv, Vänner

Jaa, typ som det låter, vi var tre stycken gravida som träffades och fika och luncha idag, jag och Simone åkte till Sandra, jag skall ha i april, Simone i maj och Sandra i September, vi jobbade tillsammans i sommras och lära känna varandra… Blev ju självklart massa bebis och gravid snack, men även annat skvaller, det var mycket trevligt och tiden flög iväg, så rätt vad det var måsta jag åka och hämta fröken på dagis… Men vi skall ju göra om det snart fast hos Simone, så blir det hos mig sen, spännande att se om jag hinner få innan det är dax att vara hemma hos mig… 🙂 Tack så mycket för idag brudar, var mycket trevligt… 🙂 Imorrn bär det av till Elin på fm och jag skall äntligen få träffa lilla Signe, har ju varit förkyld länge, så har inte velat riskera att smitta henne, men nu tror jag att jag är fit for fight… 🙂

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

tack själv snygging 😀 ses snart igen!

Kommentar av simone




Kommentera

