Emmis vardag


Bebis mys…
8 mars, 2012, 20:09
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

image

Idag var jag till Elin och myste med lilla söta Signe på 6veckor medans Felicia var på dagis… Det känns som att Signe skulle vara äldre, för hon var så stadig hela hon, sen världens gulligaste leende typ hela tiden… 🙂 Hon var ju sjukt lik sin far, fast det brukar iof dom flesta bebisar vara… 🙂 Sen när jag åkte från Elin svängde jag in på dollar och Ica innan jag hämtade fröken, och på dollar vart det shopping till bebis, köpte 2st kuddar och 1st täcke till vagnen/vaggan, ett påslakan set och lakan och en canvas tavla och gravljus, det vart billigt tycker jag med tanke på vad jag kom hem med… 🙂 När jag hämtat Felicia så stannade vi ute och lekte med grannarna en stund innan det var dax att gå in och äta, kan ju säga att jag längtar sjukt mycket efter våran bebis nu när man snusat på Elins, men det är inte så långt kvar nu… 🙂 Har börjat sovit som en kratta, vaknar mitt i natten och måste stiga upp och kissa, drömmer konstiga drömmar, vaknar av att den lille pressar sig nedåt, med Felicia hade jag skit nätter och drömde konstigt dom 5-6 sista dagarna, så får väll se hur länge det blir denna gång… 🙂

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Mysmage 🙂
Tror fikat igår satte sitt spår, ser ut som jag ätit en badboll!
Magen har vuxit som tusan inatt! Och vilken skillnad det är från förra veckan! Antar att det här är en riktig växt period.

Kommentar av Sandra




Kommentera

