Emmis vardag


Snickerskaka…
9 mars, 2012, 19:41
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Mat, Nöje, Vardagsliv

image

Tredje natten med värdelös sömn, men idag skulle vi åka och handla på fm, så då kom jag på att jag skulle baka snickerkakor, det är ju så sjukt gott, så vi handlade det vi skulle och ingredienserna till kakorna då, men det är verkligen sjukt lätt att göra dessa, och super smaskig blir dom… 🙂 Efter handlingen tänkte jag vila lite, men så vart det inte, jag förstår inte varför jag skall ha så svårt att sova middag, behöver det nu, speciellt om dessa nätter tänker fortsätta… 😦 Neä, jag skall inte gnälla nå mer, jaa jag vet att jag kommer få vakna mitt i nätterna snart, men det känns som en annan sak, jag vaknar inte av världens smärta då… Nog om det, imorrn om det inte är kanon väder så tänkte vi baka bullar, bebis ankomst närmar ju sig och det är väll alltid roligt att ha nå hembakt att bjuda på, men får se imorrn som sagt… 🙂 Nu skall jag fredagsmysa lite med fröken innan hon skall sova…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

