Emmis vardag


Badkalas…
11 mars, 2012, 18:56
Filed under: Bilder, Felicia, Mat, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

image

Jaa, idag var ju Felicia på Felicias badkalas, det var 15-17, men eftersom jag har riktig gravid hjärna nu så var vi där första gången 13, vet inte vart jag fick det ifrån, men var stup säker på att det var 13-15, men när vi kommer dit inser jag ganska snabbt att jag måste tagit fel på plats eller tid, så ringer Linda och får veta att det är 15, så vi åkte hem igen, jag passade på att klippa grannens hår, sen åkte vi ner till 15 igen, och fröken har haft det super skoj… 🙂 Tack så mycket Felicia för att Felicia fick komma på ditt kalas, hoppas du blir nöjd över presenterna… Nu skall vi strax äta svamp risotto och vitlöks kyckling, mums säger jag bara… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

