Emmis vardag


Kvällsfika…
21 mars, 2012, 21:24
Filed under: Bilder, Casper, Kari, Mat, Nöje, Vardagsliv

image

Helt oki kvällsfika måste jag säga, tack min underbara älskling för att du tar hand om mig, en kopp te med honung till detta borde göra mig frisk tycker jag… 🙂 Har inte blivit nå bloggande idag då jag legat i soffan och hostat och kollat på film mest hela dagen, har så ont nu i host musklerna så man gruvar sig till tusen för att hosta, det gör såå ont, nu för första gången under hela graviditeten vill jag att bebis skall ligga kvar i magen tills jag återfått krafterna, skulle nog inte ens orka med en förlossning nu, helt utslagen, länge sen jag var så här med tagen av att jag är sjuk, men det kanske är för att jag trotts allt är höggravid också som tar av krafterna, ingenting smakar någonting nu, så min aptit är ju i botten, men tvingar i mig för bebis skull… Men det blir nog sängen så fort jag ätit klart, så kanske jag kan få sova lite fler timmar inatt, vart ju inte många natten som var, vaknade stup i kvarten av hostan och måsta gå upp och kissa, så jag hade inte sådan tur att hostan var borta idag, hoppas den är borta imorrn istället då… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

