Emmis vardag


Vänner…
28 mars, 2012, 17:01
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, GBP, Kari, Nöje, Shopping, Vardagsliv, Vänner

image


Igår fick jag denna underbara skylt av min underbara vän, vi fann varandra snabbt och hon kommer alltid ha en del av mitt hjärta och vara en del av mitt liv, jag vill aldrig förlora henne, du vet vem du är vännen, du betyder ofattbart mycket för mig, du är en av få som jag kan prata med allt om, som inte dömmer mig för den jag är och det jag gjort, den som tar mig för den jag är, en stöttepelare när man behöver det som mest, jag är så glad att jag har dig… ❤ Idag har jag varit på stan med en annan fin vän på em, var trevligt, alla i familjen fick något, bebis fick en body, Felicia fick en klänning och ett linne, Kari fick en tröja och jag fick två tröjor, sen passade jag även på att köpa påskpresent åt Felicia, men vad det är får ni se då… 🙂 Nu skall vi ta och äta, hungrig som en varg (som vanligt) fast jag nyss fikade på stan… 🙂 Inte lätt att vara gravid och gbp opererad, kan inte äta större mängder, men hungrig typ konstant… 🙂 Felicia är helt slut idag, vet inte om det är pga pencillinet, men jätte slö och trött, men hoppas det vänder snart, bebis ankomst närmar ju sig med stormsteg, på fredag är det ju bara 2v kvar… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

