Emmis vardag


Trötter…
29 mars, 2012, 10:42
Filed under: Bilder, Felicia, Vardagsliv, Vänner

image

Så här trött blir man tydligen av pencillin i kombination med hennes hemska hosta, hon vaknade vid 4 inatt vet jag och hostade hemskt, sen vaknade hon även vid 6, satt det är förståerligt om hon är trött, sen desto mer hon sover desto mer kan kroppen ta hand om bacillerna, så det är bara att sova det, tur hon har barbapappa hon kan sova mot så hon sover högt med huvudet, mitt lilla hjärta… Känner bara att jag vill att hon skall bli frisk nu, känns hemskt att se henne så här slut, det är liksom inte min lilla flicka, hon brukar förvisso kunna ta det lugnt och pyssla och dona om dagarna och inte alls vara mellan golv och tak, men sova har hon aldrig tyckt om att göra, så när hon självmant lägger sig och sover, då är hon trött… Vad skall mer denna dag erbjuda då? Det är ju soligt ute, men blåser riktiga höst stormar, själv är jag också väldigt trött då jag vaknar flera gånger på nätterna av förvärkar och sammandragningar, så tror vi tar en slapp dag inne IGEN, skulle gärna vilja ta ut prinsessan och cykla, men hon måste bli piggare först, och stormen ute lite lugnare kanske, men skall försöka lura med mig grannen på en promenad ikväll, känner att jag måste få komma ut och röra på mig… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

