Emmis vardag


Klippning…
30 mars, 2012, 18:29
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Kari, Nöje, Vardagsliv

image

Idag har vi varit på förlossningen två gånger, fick en blödning igår vid 23, sen vid 4 när jag var upp och kissa var den ännu kraftigare, sen när jag steg upp vid 8 så var den mindre, men blev orolig så ringde mvc som tyckte jag skulle ringa förlossningen, så gjorde det och dom ville jag skulle komma in, så när vi var in första gången hade bebis jätte höga hjärtljud (180-190), så då blev jag orolig att det var nå fel, men efter 1,5timmar lugnade den ner sig och låg på 150-160slag/min, så då ville dom jag skulle komma tillbaka om 2-3timmar och det gjorde vi och hjärtljuden låg då på 120-130slag/min, dom gjorde även en vaginal undersökning och konstaterade att jag var öppen 2-3cm, då frågade jag hur länge man kunde vara det och fick till svar att man kunde tyvärr vara det i 2-3veckor som omföderska, det känns ju kul… 😦 Men jag passade på att åka till syrran och bli klippt emellan besöken, känns så skönt att slippa risbusken, det var ju så sjukt slitet, så nu vart det bra mycket kortare och lugg, jag har fått ganska lång utväxt sen jag tappade håret efter operationen… På fredag är det ju 1 år sedan jag opereras, känns så sjukt att det snart gått ett år och vi snart blir fyra i familjen, operationen är det bästa som kunde hända mig, är så glad att jag fått den möjligheten, skulle aldrig vilja göra det ogjort trotts vissa nackdelar men de är så få mot för fördelarna… Neä, nu skall jag slappa i soffan… 🙂