Emmis vardag


Filten…
4 april, 2012, 19:52
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Den otroligt fina filten som mamma stickat, så otroligt fin…

image

Tydligen så kunde man sova väldigt gott med den också… 🙂
Tack och tack åter igen kära mamma… Nu skall jag krypa till kojs, så jag kanske kan få några fler timmars sömn i natt då jag sovit som en kråka, så nu blir det att ta igen, skall ju få fin främande imorrn också… 🙂

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Verkligen en superfin filt! 🙂 Jag vet många människor med border collie och andra vallhundar som skulle vilja ha en likadan!

Kommentar av fantasium

Det kan jag tro, mamma sa att det var ett h-vete att göra, men jag ville ha en sån så då fick hon offra sig, han har ju fått en kofta och stickad mössa också i samma mönster som han kan ha till hösten, det var då jag kom på att jag ville ha en matchande filt… 🙂

Kommentar av emma8513




Kommentera

