Emmis vardag


Bild uppdate…
6 april, 2012, 11:45
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Mat, Nöje, Vardagsliv, Vänner

Mina vackra påskbarn, ni gör mitt liv komplett…

Andra badet var en fröjd, vad han njöt lill killen våran…

Felicia fick hjälpa till att bada, så han måsta ju ha koll på vad syrran gör, så fort hon pratar så försöker han titta åt hennes håll om han är vaken, det är bara för gulligt…

Igår var Sandra och Simone hit på fika och lunch, det var riktigt trevligt, blir ju mycket gravid och bebis prat, här ligger han och myser med Sandra som skall ha barn i September…

Här myser han med Simone som skall ha i Maj, det jag tyckte var lite roligt var att när jag sa att vi skulle gå och byta bajsblöja så säger Simone att hon skall göra det för hon behöver träna, och då blir man ju inte ledsen, våran kille bajsar efter varje måltid än så länge, och ibland där emellan också, så vi byter RÄTT många bajsblöjor… 🙂 Gullig du är Simone…

Sen vill jag tacka för de fina sakerna han fick, ni är bra gullig ni tjejer… 🙂

Mina morgon mysisar, tror Felicia vill lägga dit en ny rutin på helgerna att Casper kommer och lägger sig med henne en stund, hon är ju bara för gullig, efter detta kort så sa hon, mamma, lägg han så jag kan få se ansiktet… Mitt hjärta smälter för att hon tycker så mycket om han och verkligen vill vara med han…

Den lilla choklad kaninen hon fick av oss… 🙂 Läre ju räcka en månad för henne, hon som äter så lite godis…Påskpresenten från påskharen till Felicia…Måsta ha kort på båda sidorna sa hon… 🙂Casper har ju lite svårt att öppna sina påskpresenter själv, så Felicia hjälpte till även med den, vart en body, tossar och en napp från påskharen till han… 🙂Idag skall vi iväg till mamma på påskmiddag/55års firande, hon fyller på tisdag, men tänkte bjuda på påskmiddag idag så då skulle vi passa på att uppvakta henne då sa hon, så vi gör väll det då…

Min natt har varit underbar, råkade förvisso somna i soffan igår kväll, sen vaknade jag vid 22 och vid 23 ville Casper äta, sen sov han till 3, sen till närmare 8, så jag klagar INTE om han tänker fortsätta med detta, man kan ju hoppas… 🙂

Där emot så är han ju rätt tråkig, han bara sover och sover, kanske tänkt växt och bli stor kille fort, min älskade lille son…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

