Emmis vardag


Gårdagen…
7 april, 2012, 09:42
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv

Min otroligt vackra lilla familj fin klädd för min mammas 55års kalas…

Casper med sin finklädda gudfar Lars, tyvärr så är ju inte min syster (hans tjej) hemma, men hon är sååå saknad av oss…

Casper har ju träffat sin mormor 4 gånger, men hans mamma är ju dålig på att komma ihåg saker, så har ju glömt att ta kort på dom tillsammans, men nu är det gjort… 🙂

Vi hade som sagt en super mysig kväll med släkten och god mat, vi kom väll hem vid halv 10 tror jag, sen åt Casper vid 10 och somnade för natten, vaknade inte förrän 3, sen nästa gång 7, såå underbara nätter vill jag fortsätta ha, tack min älskade son som ger mig bra nätter än så länge…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

