Emmis vardag


GBP…
7 april, 2012, 10:12
Filed under: Bilder, GBP

Här har ni skillnaden på när jag nyss blivit gravid och nu efter, jag tyckte jag blivit smal då, men nu ytterligare 15kg lättare känner jag knappt igen mig själv på kort, för i mitt huvud ser inte jag ut så där… Ni får ju ursäkta min blekhet, men man får vara blek på våren när man gått gravid hela vintern… 🙂

Men om man nu tittar tillbaka så är det 44kg jag tappat nu sen min startvikt på operationen, och dom kilona saknar jag INTE… Har jag sagt att 80kg var mitt första mål?! Är ju under det, så satsar på 75kg nu… 🙂 Sen skall jag börja träna så man får lite fastare kropp, just nu får man ju faktiskt bli ursäktad för bulldegsmagen man har, det har ju ändå legat en underbar son där inne för en vecka sen, men som sagt, promenader och träning nu så man får lite fason på kroppen… 🙂


Kommentera so far
Lämna en kommentar



Lämna en kommentar