Emmis vardag


Älsklingar…
11 april, 2012, 08:05
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv

image

Mitt hjärta slår dubbla slag när jag ser er tillsammans, då det inte vart nå morgonmys i sängen imorse så här Felicia suttit hela morgonen, kan lillebror få ligga i mitt knä, kan lillebror få ligga i mitt knä, det är så härligt att se hur mycket hon tycker om honom samtidigt som man måste ha koll så hon är snäll, ibland glömmer hon bort sig i all iver och behandlar honom som om han vore en docka, men hon lugnar sig på en gång när man säger åt henne… 🙂 Idag är första dagen jag skall klara av själv med mina två barn, men Felicia skall ju på dagis så det blir ju inte så häftigt svårt… 🙂 Sen när jag hämtar henne vid 14 så är ju Kari vaken nät vi kommer hem… 🙂

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ja, en liten skrutta 🙂
Vi fick 11 september, så några dagar senare än vad vi hade från början..

Kommentar av Sandra & bebis i magen

Tur att du kommer ha lite tid innestående så du kan snusa på våran prinsessa sen då 😉

Jo dom kollade ju också kön, men dom såg inget så det är väl därför dom tror det är en tjej.
Har för mig att hon på ultraljudet trodde på en flickan, men att man aldrig kan vara 100 säker 🙂

Kommentar av Sandra & bebis i magen




Kommentera

