Emmis vardag


Dagen…
12 april, 2012, 19:54
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Jobbet, Kari, Nöje, Vardagsliv

image

image

Dagen idag har sett ut ungefär så här: lämnade Felicia på dagis 9, rask promenad i det härliga vädret, hem och duscha, ner på jobbet och hälsa på, till coop och hämta ut paket, både från lekmer och Polarn & pyret, från lekmer beställde jag den underbara amningskudden på bilden och alfabetet till Caspers rum, bild kommer när de kommit upp på väggen, troligtvis i helgen… 🙂 Från Polarn hade jag beställt 2st skjortor, en jeansväst, strumpor, tofflor, märkpenna och sovpåsen som han har på bilden ovan, han fick en likadan av sin moster och gudfar i present fast en större storlek och den såg så bra ut och vi älskar sovpåsar på lille mannen så måsta köpa en mindre också… 🙂 Sen vart det en snabb sväng förbi jobbet igen för att överlämna en liten sak till en underbar vän… 🙂 Gick där ifrån vid 13:40 och var på dagis för att hämta Felicia vid 13:55, jag som trodde att jag inte skulle hinna, efter jag hämtat henne mötte vi upp Kari på Ica för lite veckohandling, det ekade i kylen här hemma… 🙂 Sen gick jag och Casper hem och Felicia och Kari åkte bil eftersom vi handlat mycket och paketen jag hämtade ut var rätt stora, fick inte ens plats under vagnen utan fick ta det ovanpå vagnen… 🙂 Sen vart det lite familje mys ute i det härliga vädret innan vi gick in för att äta mat, efter vi ätit så kom det en som köpte bilstolen våran, så nu var den också såld, sen har jag badat båda barnen, först den stora, sen den lilla, så nu är båda rena och fina tills deras faster kommer på besök imorrn, skall bli kul att träffa Minna igen, var ju så länge sen sist och då var det bara en fram och tillbaka sväng, tänkte ta med mig barnen och åka ner till henne något tag fram över, men vet inte när än… Men nu får vi ju ses imorrn iaf… 🙂 Jaa, sen har jag nog inte gjort så mycket mer, barnen har myst med varandra i Felicias säng, det är det ända hon vill göra nu för tiden, mysa med lillebror, han skall gärna ligga eller sitta med henne så hon får mysa säger hon, sen luktar han ju så där bebis gott också brukar hon säga, hon är för go och stolt, gör en alldeles lycklig i själen, man smälter liksom… 🙂 Nu kikar jag på lite hockey och väntar på att lille mannen vill ha sitt kvällsmål vid 21-22 tiden så skall jag hoppa i säng sen… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

