Emmis vardag


Kallt…
18 april, 2012, 12:48
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Nöje, Shopping, Vardagsliv

image

Usch, snön låg kvar imorse… 😦

image

Skönt att ligga nedstoppad… 🙂

image

Jag och Casper trottsade kylan imorse och tog våran dagliga morgon promenad efter vi lämnat av Felicia på dagis, blir en till nu innan vi hämtar henne då vi måste på kjelles och köpa present åt min store syster som fyller år idag, så tyckte det var skönare att gå själv då mot för att ha med mig Felicia också, vi skall ju dit vid 15: så blir typ hem för lite mellis och klädombyte sen iväg igen… 🙂 Nu väntar jag bara på att min sjöman skall äta klart så vi kan gå… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

