Emmis vardag


Stoltast…
19 april, 2012, 19:33
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv

image

Jag får nästan tåren i ögat när jag ser mina vackra barn tillsammans, och ser hur stolt Felicia är över sin lille bror, imorse satt hon och sa
-du är så söt så jag skulle kunna äta upp dig.
Upprepade gånger, då blir man varm i själen, sen är det otaligt många gånger man kommer ner på dagis och hon frågar om en av hennes dagiskompisar får se hennes lille bror, hon vill gärna visa upp honom för allt och alla… 🙂 Jag är jordens lyckligaste som fått än så länge två stycken fullt friska barn, och dom skulle aldrig ha funnits om det inte vore för min underbara och älskade sambo Kari, du är för alltid en stor del av mitt liv, älskar dig nu och för alltid…

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Det är teutonia, vet inte vad modellen heter. 🙂

Kommentar av Sandra & bebis i magen

Stövlarna är köpta på A&H finns i blå med, jättefina!

Söt han är Casper, grattis! =)

Kommentar av vildingarnasmamma




Kommentera

