Emmis vardag


Vänner…
21 april, 2012, 09:02
Filed under: Bilder, Felicia, Vänner

image

Jag är lyckligt lottad som har som många fina vänner, som jag vet vart dom finns i vått och torrt, somliga bättre än andra… Sen har jag även märkt att somliga vänder kappan efter vinden bara, men det gör mig inget, för med den insikten så vet man vilka man inte behöver lägga nå energi på och vilka som verkligen är just ÄKTA vänner och jag är så glad över dom jag har… Vet inte vad som hänt den sista tiden, men kan se någon som jag tror jag känner eller vet vem det är, tror ni jag hejar? Neä, för jag är inte riktigt säker på att det är just den personen, så neä, jag är inte dryg, bara osäker på om det är rätt, så hejar jag inte, tveka inte att heja istället… 🙂 Tror vi skall dra på oss ytterkläderna och gå ner på affären och köpa lördags tidning åt Felicia, pålägg, mjölk och lite sånt, men känns inte så lockande med detta väder, men å andra sidan så är det skönt för att då får man luft trotts dåliga vädret… Neä, kanske skall ta lite mellis… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

