Emmis vardag


Underbar…
27 april, 2012, 08:11
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv

image

Har man en underbar sambo eller vad? Denna syns mötte mig imorse, han är verkligen bäst min sambo, älskar han nu och för alltid, sen är han ju världens bäst pappa åt mina barn också… 🙂

image

Sen har vi ju en pojke som fick på sig kläder vid 7 imorse då han sket ner sig själv, sovpåsen och sin far… 🙂 Kari hade inte somnat, så frågade om han inte ville byta blöja innan han somna då jag bytt 4-5st såna i natt, och det kunde han, men tror han ångrade sig när det blev som det blev, men jag tog då Casper och badade han i handfatet så vi fick bort allt bajs och kiss, för det är ju klart att vi kissar ner oss också när vi är naken en stund… 🙂
När han var badad la han sig med sin syster en stund innan frukost, nu avnjuter jag och Felicia våra mums mackor framför tvn medans Casper ligger brevid och tittar på fönstrerna och små ”pratar”… Sen när mamma vaknat så skall vi klä på oss ytterkläderna och gå dit för hon har bjudit in oss på lunch… *Mums* Neä, nu skall jag ta en till kopp kaffe och ge min son lite mat… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

