Emmis vardag


Bildupdate…
29 april, 2012, 22:44
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Grannar

 

Dessa ögon hat fångat mitt hjärta… ♥

Myser med sin älskade moster Sara för första gången… ♥♥♥

Klart att grannen Mia skall bli med på bild med prinsen också… 🙂

Myser med farmor för första gången… ♥

Mina älskade polkagrisar…Stolt dotter ♥

Vackraste gammel gubben…

Vad håller du på med morsan?!

♥ Vackraste killen ♥

Farfar mys…

Mina vackra barn med deras farfar…

Är det detta som är kärlek? Pusskalas :-* ♥

Felicia är nog rätt svartsjuk på lille bror, men hon är absolut inte stygg på han för det utan tvärt om, super pussig, kelig och hur go som hellst, ett mamma hjärta smälter ju totalt… ♥♥♥

Våran lilla knubbis idag innan badet efter han hade spytt ner hela sig själv… 🙂 Behöver jag säga att jag är överlycklig över att vi har egen tvättmaskin?!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

