Emmis vardag


Tisdag…
8 maj, 2012, 17:26
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Nöje, Vardagsliv

image

Bjuder på en bild på mina mysisar från igår i Bergsjö… Tänk att man fått två stycken så vackra och välskapta barn, det är lycka på högsta nivå…

image

Sen bjuder jag väll på en bild på mig och sonen från idag också då, måste säga att jag känner mig rätt pigg och fräch ändå för att ha sovit så lite som jag gjort, Casper tyckte nämligen vi skulle vara vaken 12-3 inatt så han låg och ”pratade” och pratade jag inte tillbaka blev han arg… 🙂 Men han har ju tagit igen sin sömn med råge han idag, men vi hoppas på en bättre natt inatt… Fördelen med när man har ett barn, man kan somna om på morgonen när dom gör det, nackdelen med två man måste iväg med den större till dagis eller aktivera det så man kan inte somna om, nackdelen med ett barn, börjar dom grina måste man gå dit, fördelen med två barn, stora syster går dit och pratar och lugnar ner och ger nappen… 🙂 Jag är glad över att jag har två underbara barn, sen får jag se det så, sömn mässigt blir det bara bättre… 🙂 Neä, nu skall jag iväg och posta paket och ta min andra promenad för idag medans sonen är mätt och belåten… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

