Emmis vardag


Kristihimelfärds…
17 maj, 2012, 23:03
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Jobbet, Nöje, Vardagsliv

Vi har haft en helt underbar Kristi himelfärds dag ute i stugan, har tvättat klädseln i bilen, golv och stolar, så nu är dom så ren och fin, sen passade vi även på att tvätta mammas vardagsrums matta och mattan ute på altanen, så hon är också nöjd… 🙂 Sen åkte mamma och jag och handla lite i Frigge och då såg jag glassbilen och vi åkte till den då mamma ville köpa glass, så då bad vi den åka ner till stugan också då den var i Västansjö så Felicia skulle få välja glass själv som vi skulle köpa med hem, sen köpte även grannen i stugan också… 🙂 Efter middagen fick Casper lite mat, sen tog mamma, jag och Casper en lång promenad och precis när vi tog klivet in på tomten igen så började det regna, precis när vi kommit in så öser det ner, är det det som kallas för tajming?! 🙂 Sen vart det ju självklart hockey, men vilka sopor Sverige är, man skäms ju nästan, tur att Finland sköter sig iaf…

image

Vem behöver en budda statyett när man har en livs levande… 🙂

image

Sötaste tjockisen jag har sett iaf, mammas söta lilla go troll, skulle kunna pussa ihjäl dig, du är ju så go med dina sjuttioelva veck… Nu tror jag faktiskt att jag skall ta och sussa, skall ju äta middag med jobbet imorrn, kan ju vara bra om man är pigg då… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

