Emmis vardag


7veckor…
19 maj, 2012, 19:47
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Kari, Nöje, Vardagsliv

image

För 7 veckor sen låg du i min mage min älskade son, jag låg då och hade nyss fått epidural, idag ligger du på magen och sover så gott, lite drygt 1,5kg tyngre och 8cm längre, mysfaktorn är verkligen på max måste jag säga… Felicia leker kurragömma med sin mormor och tycker det är super kul, jag och stora älsklingen åker hem ikväll, Felicia blir kvar i stugan med mamma tills imorrn, hon är super glad över det då hon får massa egen mormor tid… 🙂 Jag är också lite glad över det då Felicias mun gått i ett dessa dagar, visst man skall inte klaga över att hon pratar egentligen, men ibland är det bra skönt när hon är tyst åtminstonde 5min… 🙂

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

ni är så otroligt fina ❤ så mycket kärlek!!

Kommentar av simone

Vad gullig du är gumman… Det är du och Alicia också…

Kommentar av emma8513




Kommentera

