Emmis vardag


Lördag…
26 maj, 2012, 23:40
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Mat, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

image

image

Våran dag började med bakluckeloppisen på katvikskajen, Felicia köpte ett barbie slott, vi orkade inte kolla så mycket mer, Felicia klagade på att hon frös och det är inte ofta, så kände på henne och hon var inte varm, men vi åkte hem och då bjöd grannen oss på lunch, japp, hon som fyllde år, gulliga du… Vi lunchade och mådde bra, sen efter ett tag så vart det kaffe och tårta, mums… När vi sitter där och fikar blir Felicia jätte hängig, och är kokhet, så lånar Saras termometer och hon har då 39’c… 😦 Hon gick hem själv då vi bor dörr i dörr, det var hon själv som ville det, när vi andra sen skulle gå ut igen så hade våran lilla sessa somnat… Vi vart ute tills det var dax för middag och så skulle vi grilla med våra grannar på andra sidan gården, Mia m. familj, Siv, Sara och Ulf, var tok gott, sen vart det glass, jordgubbar och polka sås till efterätt, sen gick jag upp och badade Casper, gav han tutt och nattade han, sen drog jag ut på en härlig kvälls promenad, var såå skönt, dock börjar det bli myggigt nu på kvällarna… 😦 När jag kom hem hoppade jag in i duschen och precis när jag duschat klart så skriker Felicia till och Kari går dit medans jag klär på mig och då håller hon på att koka upp, så vi kollar tempen och den visar 40,7’c, måste säga att jag börjar bli väldigt less på att våran sessa inte kan få vara frisk, skall ringa hälso på måndag och be dom kolla upp henne, är tredje gången hon är febrig nu sen sista april, måste ju vara något fel, mitt lilla hjärta… 😦 Får se hur hon mår imorrn om vi ringer rådgivningen eller inte då hon dricker bra, de senaste gångerna har hon ju bara haft feber en dag sedan varit som om inget hänt, så vi får som sagt se hur det blir, hoppas på att hon får bli frisk för evigt… Men imorrn skall jag och Casper åka till Simone iaf och snusa på lilla Alicia som är två veckor bara… 🙂 Skall krypa till kos nu, är sjukt trött… Natti natt på er…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

