Emmis vardag


Mammsen…
28 maj, 2012, 22:54
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Nöje, Vardagsliv

Idag så ringde jag mitt hjärta för Felicia klagade även på halsont imorse, vi fick en tid 13 idag, det konstaterades att hon hade svullna halsmandlar, men inga bakterier, så det skulle läka ut av sig själv, hon tyckte också det var konstigt att hon haft feber så ofta, så om det fortsatte vara så, så skulle vi ringa igen och be en doktor verkligen undersöka henne, för så skall det inte vara… Lill hjärtat var så duktig när dom tog halsprovet, satt alldeles stilla och sa inte ett dyft… 🙂 Caspers öga är typ bra idag, har torkat det två gånger på hela dagen idag och det gjorde man på 10min igår när han var vaken, så det var väll nå snabbt övergående bara, skönt det… Vid 3 åkte jag och Casper till mamma för att uppvakta henne på mors dag då det inte blev igår, Felicia ville inte följa, hon ville vara hemma med sin pappa, så då är det klart hon fick det… 🙂

image

Att sova, det kan han, nu är han typ lika lång som sittdelen på mammas soffa, inte illa det… 🙂

image

Sover så sött…

image

Mamma håller ju på att sticka en snygg pippi tröja åt mig, sa åt henne idag att jag behöver bara ha en väst, för den är såå snygg och vill ha den nyss, men hon skall så klart sticka ärmar också, ena är snart klar, jag läängtar tills den är klar och jag kan få använda den, du är bäst mamma, älskar dig…

image

Man måste hålla koll på nappen…

image

Lika bra att fortsätta hålla i den, den kanske försvinner annars… 🙂 När vi kom hem sen så badade Casper och jag duschade, skall ju på mvc och bvc imorrn, så då måste vi ju vara fräscha… 🙂 Nu skall jag lägga mig, migrän huvudvärken börjar komma… 😦 Natti natt mina fina läsare…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

