Emmis vardag


Underbart…
29 maj, 2012, 21:02
Filed under: Bilder, Casper, Felicia, Grannar, Kari, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Idag när vi kom hem från Igge så hade Caspers filt kommit med posten, så nu har båda mina barn en varsin personlig filt, Felicias har hon använt flitigt, så det kommer säkert Caspers också göra, dom är såå fin och bra, är gjort i bommul, så det andas ju och värmer, underbara… 🙂 När vi åkte hem så började Kari med maten, sen när vi ätit drog jag med han på en promenad i slingan, var riktigt skönt, vart 3,76km…

image

Så här såg sträckan ut, sen när vi kom hem så gick jag ner på Ica på en gång och köpte lite frukost grejer, sen köpte jag även en Cola till Sara som tack för hjälpen med att passa barnen våra, var faktiskt kul att kunna ta en promenad tillsammans utan barn, man kan ju hålla lite högre hastighet då, fast Kari måste få upp flåset lite mer för att komma upp i min takt, men det gör mig inget att gå LITE saktare om jag får gå med han… 🙂 Nu skall jag hoppa in i duschen sen i säng, för imorrn läre jag fixa allt med Felicia på morgonen då Kari måste lämna in bilen på verkstad då den inte startar ibland när den känner för det… 😦 Hoppas det inte blir allt för dyrt iaf… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

