Emmis vardag


Sommar?!
30 maj, 2012, 22:08
Filed under: Bilder, Casper, Familj, Felicia, Jobbet, Kari, Nöje, Vardagsliv, Vänner

image

Hmm, jag undrar vart sommaren tog vägen, har visserligen varit 12-13’c i skuggan, men blåst iskalla vindar så jag har haft både pannband och fingervantar på mig idag… 😦 Först så gick jag och Casper och lämnade Felicia på dagis, sen gick vi hem en snabbis, han fick lite mat, sen gick vi ner på stan för att luncha med bästa Linda, och vi går ju nu för tiden eftersom bilen står på verkstad, fick dommen idag och det kommer inte bli gratis direkt kan jag ju säga, kommer att kosta typ lika mycket som jag får in en månad, så det blir till att börja snåla lite nu, men vissa saker tummar jag inte på och det är kläder till barnen och bra matvaror, så vi ställde in trippen till svärfar istället, vill han ses så får han komma upp helt enkelt, så typiskt att sånt här skall hända i semester tider och när man har nedsatt inkomst… 😦 Men men, efter stan gick jag och Casper och hämta Felicia på dagis, sen gick vi hem och började med maten, efter vi ätit tänkte vi att hela familjen skulle gå och hälsa på min mamma på sjukhuset, men Felicia bråkade så mycket vid middagen så hon fick åka i säng och Kari stannade hemma med henne, men hälsade till svärmor… 🙂 Sen efter vi hälsat på henne så gick jag på hemköp och köpte blöjor, sen vidare till jobbet en snabbis för en kopp kaffe på vägen hem, nu har Casper gjort natten och det skall jag med, han har inte haft en bra natt eller dag, så jag är rätt trött och sliten idag… 😦 Håller tummarna på att det blir bättre inatt och imorrn… 🙂

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

