Emmis vardag


Mina stora barn…
31 maj, 2012, 18:59
Filed under: Bilder, Casper, Felicia

Min stora vackra killen på 2 månaders dagen… 🙂

Klart man kan flina… 🙂

Fnissa kan vi också göra… 🙂

Go och glad kex choklad… 🙂

Vackraste killen…

Mina stora vackra barn, ena slutade dagis idag och den andra blev 2 månader idag, vart tar tiden vägen liksom?! Att få se er växa upp och vara en del i era liv är det enda jag vill, får jag det så är jag jordens lyckligaste, i med och mot gång nu och för alltid så älskar jag er mina barn… ♥

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

